środa, 16 kwietnia 2014

Lista na wiosnę

W związku z nadchodzącymi (mam nadzieję) cieplejszymi dniami chyba już niemal każda szafa przeszła gruntowne odkopywanie i wymianę na "lżejsze" ubrania. Ja już wielkie sprzątanie w szafie mam za sobą, spora ilość ubrań poszła w drugie ręce a teraz zacieram dłonie na kolejne przybytki. Lista nie jest wielka.



*Perfumy- Beyonce Heat Rush. Ładne i trwałe perfumy dla osób, które lubią słodkie zapachy.
*Jasne jeansy- te zamieszczone wyżej są z River Island.
*Niebieska koszula- na zdjęciu koszula House. 
*Szary, rozpinany sweterek. 


5 komentarzy:

  1. Również uważam, że koszula jest genialna ;).
    A te perfumy Beyonce miałam okazję powąchać w drogerii. Bardzo mi się spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ubranka planujesz zakupić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się zapach od Beyonce! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne klasyki! A zapachu nie znam :)

    OdpowiedzUsuń